wtorek, 2 sierpnia 2016

phone app icon #1


W MOJEJ ANKIECIE WYBIERALIŚCIE APLIKACJĘ KTÓRĄ MAM ZROBIĆ JAKO PIERWSZĄ WYBRALIŚCIE...



                              INSTAGRAM

INSTAGRAM TO :

Aplikacja, w której udostępnia się zdjęcia, ocenia innych fotografie i komentuje. Można śledzić wybrane osoby lub być śledzonym (tak jak Twitter)




OTO MOJA PRACA :


ZAPRASZAM DO ZAOBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA KLIK
LILLALOU KLIK
MÓJ FANPAGE KLIK


NAPISZCIE W KOMENTARZACH KTÓRA APLIKACJA MA BYĆ NASTĘPNA ♥


                              

                     DZIĘKUJĘ!

Udostępnij ten wpis

2 komentarze :

  1. Przecudna praca :) A następna aplikacja może..... Facebook?

    OdpowiedzUsuń
  2. OK NASTĘPNĄ APLIKACJĄ BĘDZIE FACEBOOK Z DEDYKACJĄ DLA CIEBIE...

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.