wtorek, 3 maja 2016

Recenzja!



                                                          *   RECENZJA! *


RECENZJA NOWEJ KREDKI KOH&NOORA. MOWA O KREDCE MAGIC*




CENA- JA ZAPŁACIŁEM 7 zł

OCENA GŁÓWNA- KREDKA JAK PRZYSTAŁO NA MARKĘ KOH&NOORA JEST BARDZO DOBRA...POSIADAM KOLOR NEONOWY I NAPRAWDĘ JEST BARDZO NEONOWY O_o.
JEST TO KREDKA GRUBA. MA PIĘKNY DESIGN PIĘKNIE SIĘ MIENI. NIE JEST TO KREDKA AKWARELOWA! KOLORY KTÓRYMI RYSUJĘ TO : NEONOWY POMARAŃCZ , NEONOWY BŁEKIT , NEONOWA ŻÓŁĆ .


STWOŻĘ ANKIETĘ W KTÓREJ BĘDZIECIE GŁOSOWAĆ KTÓRY KOLOR CHCECIE JESZCZE ZOBACZYĆ.

TU MACIE KOLORY:


JEŚLI RECENZJA WAM SIĘ SPODOBAŁA ZAOBSERWUJ MÓJ BLOG KLIK



                                                 *DZIĘKUJĘ!*
Udostępnij ten wpis

2 komentarze :

  1. Fajna recenzja :3 Ja mam Original, a miałam też tą Neon, ale Neon jest o wiele lepszy pod względem kolorów. Ja kupiłam w Empiku, za jakieś 5 zł, już nie pamiętam.
    PS. Masz śliczny nagłówek!
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej zostałeś nominowany do LBA monika-artystka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.