czwartek, 24 marca 2016

Konkurs Wielkanocny!



KONKURS WIELKANOCNY! KONIEC KONKURSU - 10.04.2016

KONKURS POLEGA NA TYM ABY STWORZYĆ PRACĘ ( NIE MUSI BYĆ TO NA OBRYSACH LILLA LOU ) NA TEMAT : WIELKANOC

PRZYKŁADY:















NAGRODY : 

MIEJSCE 1 . PORADY Z CZEGO TYLKO CHCECIE , PROJEKTANTKA MIESIĄCA, OCENIANIE PRAC PRZEZ MIESIĄC NA 6, WYWIAD
MIEJSCE 2. , ULUBIENIEC TYGODNIA , OCENIANIE NA 6 PRZEZ 2 TYGODNIE
MIEJSCE 3 OCENIANIE NA 6 PRZEZ TYDZIEŃ


PRACE DODAWAJCIE NA PORTAL LILLA LOU POD TYTUŁEM: NA KONKURS U ANGELLART!

ZGŁOSZENIA PROSZĘ ZOSTAWIAĆ W KOMENTARZACH ▼



______§§____________§§
_____§__§__________§__§
___§§____§_________§___§
__§___§___§_______§____§
_§____§____§_____§____§
_§___§_§____§___§____§
_§§§§___§___§§§§§___§
_________§_________§___§§_§§
________§___§§_§§___§_§§§c§§§
_______§_____________§_§d§§§
_______§______§______§__§§§
_______§____§___§____§___§
________§____§§§____§___§
_______§§§§§_____§§§§§_§
_§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
§_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
§____§_____§_____§__§__§____§
_§____§____§_____§_§__§____§
__§____§§§§_______§§§§____§
___§____§___________§____§
____§____§§§_____§§§____§
_____§§§§___§§§§§___§§§§





PRACE KTÓRE JUŻ MAM:


JULIE_LOU



NIKART
Ayris10
Truskawka 13






♥ DZIĘKUJĘ!♥

Udostępnij ten wpis

2 komentarze :

  1. Czekam na mój temat...chociaż może nawet wezmę ten udział...ech...nie zdziw się jak wezmę...zresztą kto mnie tam wie

    OdpowiedzUsuń
  2. może się zgłoszę...a...można po prostu podać link do pracy? Moja raczej nie będzie na obrysie, a nie chcę galerii adminom zaśmiecać.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.